سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

ساخت اولین فیلمنامه بازیگر «خانه پدری»

نازنین فراهانی: «این سیب هم برای تو» تم خیانت در بستری عاشقانه دارد

نازنین فراهانی در نشست خبری فیلم «خانه پدری» در جشنواره فیلم فجر

نازنین فراهاتی ؛ نویسنده فیلمنامه «این سیب هم برای تو» درباره این فیلمنامه گفت: این فیلمنامه را پنج سال پیش نوشته بود و قصه این فیلم تم خیانت دارد که در بستر عاشقانه روایت می شود اما قرار است کار بازنویسی این فیلمنامه را شروع کنیم.

نازنین فراهاتی ؛ نویسنده فیلمنامه «این سیب هم برای تو» درباره این فیلمنامه به سینماپرس گفت: پیش از این چند فیلمنامه تلویزیونی نوشته بودم اما «این سیب هم برای تو» اولین فیلمنامه سینمایی از من است که موفق به دریافت پروانه ساخت شد.

وی با بیان اینکه این فیلمنامه را پنج سال پیش نوشته است، افزود: قصه این فیلم تم خیانت دارد که در بستر عاشقانه روایت می شود اما قرار است کار بازنویسی این فیلمنامه را شروع کنیم.

فراهانی با اشاره به اینکه خیانت مسئله‌ای است که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این فیلمنامه مشکلی ندارد چراکه موفق شد تا پروانه ساخت دریافت کند.

وی درباره داستان این فیلم گفت: دو دختر جوان است که با یک دیگر دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، روابط عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار می شود که در ادامه ماجراهای مختلفی زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

فراهانی ادامه داد: سیروس الوند توسط تهیه کننده برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده است و قرار نیست من در این فیلم بازی کنم، چرا که نقش ها به لحاظ سنی با من جور در نمیاد.

بازیگر «خانه پدری» در پاسخ به اینکه قصد دارد کدام حرفه را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: به بازیگری بیشتر علاقه مند هستم و بیشتر تمایل دارم که قصه بنویسم اما فیلمنامه دیگری را برای یک کارگردان کار اولی نوشتم که هنوز پروانه ساخت دریافت نکرده است، چرا که هنوز تهیه کننده و سرمایه‌گذار مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلمنامه «این سیب هم برای تو» هفته گذشته به تهیه کنندگی محمد نشاط و کارگردانی سیروس الوند موفق به دریافت پروانه ساخت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.